ponedeljek, 13. januar 2014

Trinajsti dan. Day thirteen.

Današnja beseda je tako ... tako široka, preširoka. Kaj vse so moje #sanje? Toliko jih je in bolje bo, da jih ne delim s celim svetom. Morda se nekatere izmed njih potem uresničijo.
Zato pa objavljam fotografijo, kjer so #sanje moje današnje noči ostale, potem ko me je ob 6.40 zjutraj iz postelje pregnala nadležna budilka. Moja zmečkana blazina.

~ ~ ~

Today's word is so ... so broad, too broad. What are my #dreams? There are so many and it would be better not to share them with the whole world. Maybe some of them even come true then.
Anyway, I am posting a photo of the place where my tonight's #dreams were left when the annoying alarm clock chased me out of bed at 6.40 am. My wrinkled pillow.

#sanje. #dreams.

Ni komentarjev:

Objavite komentar