torek, 3. september 2013

Kuhinja, I'm back!

Ko sem bila v Vietnamu, sem imela na razpolago le manjšo električno pečico, bolj malo kuhinjskih pripomočkov, ki so povrh vsega še dragi in se ti jih nekako ne ljubi kupovati, če veš, da je to samo za eno leto; poleg tega pa so tudi sestavine za pripravo stvari, na katere smo mi vajeni, drage ali pa se jih sploh ne da dobiti. Recimo kisla smetana! Ta nam tako vsakdanja in (vsaj zame) skorajda nepogrešljiva sestavina je v Vietnamu prava redkost. Našla sem jo samo v eni blazno butični trgovini, ki je imela podnapis "gourmet supermarket", 2dl lonček pa je stal skoraj 3 evre. Pa še tam je niso imeli vedno, saj so imeli včasih "težave z dobavo". 

In tako sem, odkar sem prišla domov, nenehno v kuhinji in nekaj brkljam, mešam, miksam, kuham in pečem. Le pospravljanje za seboj mi diši malo manj, a se tudi tega lotim, da lahko potem kuham naprej. In tako je nekega popoldneva beseda nanesla na francosko sladokusno poslastico, makarončke. In kako v ljubljanski Zvezdi en stane 1,2 evra. In tako sva si z bratcem rekla, pa dejva probat spečt to čudo!
In potem sem malo brskala in našla tole prikupno spletno stran.

Prvič seveda niso uspeli čisto popolni, brezhibni makarončki, vsak ima kakšno napakico, a so ne glede na to prav slastni!
Zdaj pa šibam nazaj v kuhinjo, kjer se v peči bohoti malinova skutna torta! 

In še ena makaronasta sličica:



Ni komentarjev:

Objavite komentar