torek, 6. november 2012

Dober tek po vietnamsko

Hrana predstavlja velik del kulture nekega naroda in pokušanje lokalnih specialitet je eden mojih najljubših hobijev, ko se odpravim v tujo državo.
Zdaj sem se pa znašla nekje, kjer je hrana resnično resnično drugačna od tega, kar sem vajena! Sicer se počasi učim, a največkrat ne vem, kaj natančno neka jed na jedilniku pomeni. A kdor ne reskira ne profitira, al kako se že reče, zato sem se z veseljem lotila odkrivanja novih okusov, barv in vonjav Vietnama. Zanimivo je, da za zajtrk pogosto jejo nekakšno juho z rezanci, mesom, zelenjavo in nepogrešljivo sestavino vietnamske kuhe - koriandrom. Ta je prisoten tako rekoč vedno in povsod in za zdaj se še nekoliko navajam nanj, ker mi sprva okus ni bil preveč všeč. Seveda se da z malo iznajdljivosti in gestami natakarje oziroma prodajalce prositi, da ti jed pripravijo brez njega. Za zajtrk torej jedo nekaj, kar bi mi veliko prej pripisali kosilu ali večerji:

Krepčilen vietnamski zajtrk pred nogometno tekmo.

Za kosilo za nekaj več kot evro dobiš odličen "com bo" (govedina z zelenjavo v omaki in riž) ali "com ga" (pečen piščanec z rižem) in zraven še okusen čaj z ledom.

Com bo in Com ga v bližnji restavraciji.
Za večerjo pa si damo duška. V tej objavi bo mislim da bolje, če bodo več povedale slike kot pa moje pisarjenje.

Menda naj bi to bil odojek, zelo majhen. Zelo okusen.

Solata s popečenim česnom.

Ribja juha.

Zajčji curry z rezanci (na krožniku).

Zajčji curry z rezanci, v ozadju levo pečen zajec.


To je nekakšna gumijasta zadeva, ki spominja na kos šunke, zavito pa je v list bananovca.

Pečen piščanec!

Riž, kuhan v bambusu & meni neznana zelenjava.

Meni spet neznana zelenjava, a zelo okusna.

Juha z veliko zelenjave in neidentificirano ribo, ki je menda zelo draga in v prevodu pomeni "kraljeva riba". 

Ta riba je morda res kraljevska in draga, a meni je imela okus po zemlji. Juha je bila sicer okusna, kosi ribe pa prav nič posebnega. Vse ostalo je bilo pa odlično! Tako dobrega pečenega piščanca nisem jedla že dolgo, prav tako so bili slastne vse ostale jedi. In ker je tu zdaj ravno čas večerje, se mi po vsem tem pisarjenju že cedijo sline ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar